۴۰۰ میلیون تومان برای حفظ انصاری فرد در تراکتوری


تراکتوری ها برای حفظ ستاره خود در تبریز دست به کار شده اند. کریم انصاری فرد، جوان اول فوتبال ایران بعد از افت در پرسپولیس، این فصل اجبارا و در روزهای آخر نقل و انتقالات تراکتوری شد.

تراکتوری ها برای حفظ ستاره خود در تبریز دست به کار شده اند. کریم انصاری فرد، جوان اول فوتبال ایران بعد از افت در پرسپولیس، این فصل اجبارا و در روزهای آخر نقل و انتقالات تراکتوری شد.

تراکتوری ها برای حفظ ستاره خود در تبریز دست به کار شده اند. کریم انصاری فرد، جوان اول فوتبال ایران بعد از افت در پرسپولیس، این فصل اجبارا و در روزهای آخر نقل و انتقالات تراکتوری شد. این توفقیق اجباری شد اما انصاری فرد را دوباره به تیم ملی رساند؛ بهترین اتفاق ممکن در آستانه جام جهانی.

با اینحال گفته می شود که مهاجم 22 ساله اردبیلی از زندگی شخصی خود در تبریز چندان راضی نیست و دوست دارد زودتر به تهران برگردد. در همین زمان، استقلالی ها که فصل را بد شروع کرده بودند، مذاکرات را با انصاری فرد شروع کردند. گویا پیشنهاد وسوسه برانگیزی هم از تهران به دست انصاری فرد رسیده و او را با وجود اوج گیری دوباره زیر نظر جلالی، به آبی پوش کردن متمایل کرده است.

تراکتوری ها اما به این سادگی حاضر به از دست دادن تاثیرگذارترین مهره خود نیستند. کریم تا اینجای فصل 4 گل برای تیم تبریزی زده و 3 گل هم ساخته است که او را در زمره تاثیرگذارترین بازیکنان فصل جدید قرار می دهد.از این مهمتر، کیفیت تراکتورسازی در روزهایی که کریم را در ترکیب خود دارد با روزهایی که کریم نیمکت نشین است، زمین تا آسمان فرق دارد.

تراکتوری ها در بازی با پرسپولیس، گسترش و داماش بدون کریم وارد زمین شدند و یک تساوی و دو باخت به دست آوردند اما در 9 بازی دیگر که جلالی از انصاری فرد در ترکیب ابتدایی تیم خود بهره برده، 6 برد و سه تساوی به دست آورده است. به این ترتیب تراکتور با داشتن انصاری فرد، 7 برابر قدرتمندتر از روزهای بدون کریم است. حالا برای فرار از روزهای بدون کریم، باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفته دستمزد (یا همان مبلغ قرارداد) ستاره خود را افزایش دهد.

صحبت از افزایش 400 میلیون تومانی دستمزد کریم در نیم فصل است یا به عبارتی افزایش رقم قرارداد از یک میلیارد و سیصد میلیون به یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان؛ مبلغی که می تواند او را در تبریز ماندگار و خیال جلالی و کی روش را راحت کند.

مدیرعامل تراکتورسازی اما مطابق پیش بینی، در گفتگو با تماشا این خبر و اخبار را تکذیب می کند: «این اخباری که این روزها از طرف باشگاه تراکتورسازی منتصاویر و عکس می شود هیچ پایه و اساسی ندارد و کار دشمنان تراکتور است که می خواهند برای تیم حاشیه درست کنند. افزایش 400 میلیونی قرارداد کریم انصاری فرد هم شایعه است. تا به حال نه کریم درخواست جدایی داده، نه ما این اجازه را به او خواهیم داد که از تراکتور جدا شود.باشگاه تراکتورسازی با هیچ بازیکنی قرارداد مشروط امضا نکرده است مگر اینکه مشروط به ترانسفر باشد و هیچ بازیکنی نمی تواند در نیم فصل بدون رضایت باشگاه از تیم جداشود.»

تماشاگر

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 21 مهر 1392